”Koko selkäranka tuntuu vapautuneelta. Hengittäminen on tosi helppoa, lantiolla ei tunnu kireyksiä eikä niskahartiaseudulla! Aivan käsittämätöntä 😅 Tosi kevyt olo. Ennen hoitoa en edes tiedostanut kireyksiä, jotka nyt on poissa, mut olo helpottui!”
Karoliina, 28v, kosmetologi & koulutettu hieroja